I think its time to go to sleep my friends!

Detta är helt sanslöst! Hur jag än vänder och vrider på mig så kan jag inte koppla av. Känner mig riktigt trött men det känns som att hjärnan har för mycket att tänka på just nu hmm.. Imorgon är det iallafall skola och jag hoppas att skoldagen blir mer lyckad än vad den vart idag. Kan inte komma på när vi slutar imorgon men det tar jag reda på imorgon. Imorgon så tänker jag börja med en liten frågestund. Vad tror ni om det folkens? Bra va? Jag tänkte väl det.. Well, nu tror jag att jag ska försöka mig på ett nytt försök med sussandet. Och till alla er som inte har lagt er, - Do it now! Puss och godnatt så hörs vi imorgon.


(Vääääldigt gammal bild, men gud vad man har förändrats!)
Bjuder på denna lilla "fjortis" bild.

Kommentarer
Postat av: Nino

haha min gamla favoritbild :D

min lilla fjortis, den första bilden jag fick på dig tror jag haha :D <3333333333333333333333

2009-02-03 @ 00:30:53
Postat av: nathalie

du är skit fin där, som nino så var det också min först bild på dig ;o <3

2009-02-03 @ 08:05:13
URL: http://nattt.blogg.se/
Postat av: cecilia

haha vad söt :)<3333

2009-02-03 @ 15:32:03
URL: http://ciizs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0