ibland brister det!

Åh vilken dåligt eller snarare sämst dag. Jag orkar snart inte. Allt är bara så himla krångligt och jobbigt. Kom till skolan och var hur glad som helst och tänkte att absolut inget kunde förstöra min dag! Men jag gick hem tidigare idag för att jag bröt ihop i skolan. Vissa personer i min omgivning njuter visst av att göra allt jobbigt. Det är tråkigt och jag vet inte hur jag ska kunna hantera det längre. Jag försöker att stå på mig men idag brast det! Jag vaknade vanlig tid imorse men hann tyvärr inte skriva ett morgon inlägg (I'm a tidsoptimist). Nu tänker jag lägga mig i sängen och bara tänka igenom allting. Vet inte om jag bloggar mer ikväll...


Kommentarer
Postat av: sofie

hade ingen aning om att du kände så! du är verkligen duktig på att hålla det undan i skolan, men det är nog inte det bästa. släpp allt omrking dej och koncentrera dej bara på ej själv och det som du mår bra av. strässa inte till onödiga saker. släpp alla tankar för ett tag och vila upp dej till en ny och gladare sophia som alla älskar ! finns alltid för dej <3

2009-02-02 @ 15:08:05
URL: http://suhh.blogg.se/
Postat av: Nino

Jag hoppas jag lyckades göra din dag lite bättre iallafall hjärtat, finns alltid här för dig.. no matter what! Stå på dig, å ge aldrig upp. Du e aldrig ensam, stöttar dig i alla beslut. Låt dom inet vinna! Du e en liten krigare, jag vet att du aldrig ger upp! Älskar dig!<333333333333333333333333333333333333333

2009-02-02 @ 22:27:14
Postat av: K

Det kommer att fixa sig stumpan.

Du är bäst & du grejar det mesta, jag tror på dig smulan. I love you to the end!

2009-02-02 @ 23:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0