klockan är mycket!

Hej. Förlåt för en dålig uppdatering men idag har jag haft det fullt upp. Bara en massa plugg. Började dagen med stress och i skolan blev det inte så mycket bättre. Stressade på där också för att hinna klart med allting så att jag slapp ta hem allt över helgen, nått som jag tror att ingen skulle uppskatta (skolarbete över helgen). När skolan var slut så åkte jag hem till Nathalie och lämnade lite home work till henne eftersom att hon är sjuk. Krya på dig gumman! Sen åkte jag och malin hem till malin för att tok plugga till provet imorgon. Det känns inge bra alls, för jag fattar ingenting av den här *pip* fysiken... Jag kommer iallafall göra mitt bästa på provet, är det inte det som räknas? Att man presterar sitt bästa, det tror jag. Har suttit med min fysik bok plus papper sen klockan var 16.00 så jag är helt slut nu. Dags för mig att krypa ner i sängen och sova. Det bästa som finns just nu... SOVA SOVA SOVA SOVA SOVA!
Puss på er alla!
Lovar att det blir en bättre uppdatering imorgon. I promise you!

Bilder från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0