målandet gick bra!

Gud vad gött det känns att vi blev klara med måleriet idag!
Vi vaknade när klockan var runt 11.00 skulle jag tro. Gjorde oss i ordning och gjorde lite frulle. Sen begav vi oss mot jordbro där dom har sin lokal. Hennes pappa fixade färgen till oss och vi satte igång med målandet. Det gick ganska bra tills jag skulle upp på stegen och ha malin framför mig som också stod på en stege. Sen råkade hon trycka lite hårt med penseln mot grinden så att all färg på penseln istället hamnade i mitt ansikte istället för på grinden. Sen var det en härlig tjock grov svart färg också, som var riktigt "lätt" att få bort... Men herregud vad jag har skrattat idag. Hennes pappa är så sjukt humoristisk, det är nästan så att jag kissar på mig när han säger saker. Sjuk roligt är det iallafall! Senare när klockan var sunt 14.00 så kom han med en massa massa mat från donken, tjiho! Vi proppade i oss en massa onytig mat idag som vi absolut var värda så, It's no a big deal. Nu är jag iallafall hemma och har kramp i armarna efter att ha hållt i en pensel i vädret i flera timmar men jag lyckades dra in pengar så de var det värt kan jag lova. Funderar faktiskt på att hoppa in i duschen och försöka skrubba bort all målarfärg som sitter lite varstans. Japp så får det bli. Bloggar formodligen lite senare.
Pussar från moah :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0