Nynäshamn/Rebecca

Hej på er! Jag tog inte med mig datan hit för det blev ganska brottom till tåget igår. Så nu får jag låna Rebeccas dator lite då och då om jag ska kunna blogga. Tror inte att det kommer att bli så mycket bloggande nu i helgen. Men jag ska försöka. Igår var det iallafall jätte mysigt. Vi tittade på två filmer och åt en massa godis + semlor. Filmerna vi såg heter "sweeney todd" och "pictures this". Tror att vi somnade vid 02.00 tiden.

Idag vaknade vi ganska tidigt, 11.30 skulle jag tro. Sov hela natten brevid den snarkande grisen Rebecca! skämt åssido. När vi hade lyckats komma upp så begav vi oss ner på "stan" och gick till frissan. Rebecca skulle slinga sitt hår med guld blonda slingor & resultatet blev super fint. Vi ska stanna hemma hela kvällen och titta på filmer och kanske glo på "Melodifestivalen" :) Nu ska Rebecca ha datorn så ni kan ju titta in i hennes blogg http://rebeccasq.blogg.se
Puss och kram  & ha en underbar helg allihopa!

Frisören tvättar Beccans hår :)

Kommentarer
Postat av: Natta

Jag såg Sweeney todd hemma hos min kompis Maddis, den är så trevlig asså.. :P

2009-02-07 @ 18:42:49
URL: http://nattawoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0