perfekt kväll.

Hej alla solstrålar!
Gud vilken perfekt alla ♥-dag jag fick igår. Nino lagade jätte god mad och fixade en super mysig stämning i hela lägenheten. Vi åt tacos och kollade på filmer. Nu vet jag att Nino inte ville att jag skulle säga vilken film vi såg eftersom att han trodde att ni skulle tro att han var oromantisk men vi såg "Troja". Jag tycke faktiskt att den var bra. Jag gillar såna filmer. Sanna grejer osv.. Somnade ganska sent igår kväll. Men nu är jag hemma. Ska snart iväg. Nu tänkte jag hoppa in i duschen en snabbis innan jag ger mig iväg igen. Puss och kram.
Jag hoppas att alla hade en riktigt mysigt alla ♥-dag igår. Ni får jätte gärna berätta vad ni gjorde för det är alltid roligt att höra.

Den här rosen fick Nino av mig igår.

Kommentarer
Postat av: Morfar

Vad härligt att det blev en lyckad alla hjärtans-dag gumman. Många kramar Morfar med stort M.

2009-02-16 @ 22:24:53
Postat av: Wendela

vilka fina blommor, fick du något av honom?

2009-02-16 @ 22:31:51
URL: http://weyna.blogg.se/
Postat av: Nino

Klart hon fick nått av mig, men vad hon fick de får kära lilla Sofia svara på :) <333333333333333333333

2009-02-16 @ 22:56:56
Postat av: Lina

Fin ros ! :)

2009-02-23 @ 17:11:31
URL: http://l1n4s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0