plugg plugg plugg..

Godagens folkens!
Idag har det vart en ganska lugn skoldag. Hade sovmorgon men jag försov mig så jag fick stressa ändå, inte bra! Kom iväg till skolan i jeans, uggs, stor svart tjock tröja och utan make up, härligt. Hade engelska direkt på morgon kvisten då vi fick jobba på våra engelska uppgifter som ska vara klara tills imorgon. Jag är äntligen klar nu, wiie! Sen rullade svenskan, musiken, bilden och No:n som handlade om droger iväg med full fart. Slutade runt 15.00. Tog bussen hem till Malin för att jobba på våran SO-uppgift som handlar om religion "judendomen" osv. Veckan ser lugn ut och jag känner att jag kan andas ut ett tag. Snart är det Sportlov också, vilket jag verkligen ser fram i mot. Nu ska jag titta på tv och dricka te. Ha det så bra, puss!

Min glass som jag åt med Nathalie på donken igår :)

Kommentarer
Postat av: julia

får jag bara fråga hur gammal e du?:)<3

2009-02-18 @ 18:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0