problem's

Hello sunshines!
Jag kommer förmodligen inte att kunna blogga så mycket den här veckan. Mitt internet funkar tyvärr inte, så just nu så skriver jag från mammas dator. Kanske får låna den nån gång ibland. Jag ville bara att ni skulle veta det. Ídag har jag sovmorgon till 10.10. Malins rara lilla pappa kommer och hämtar mig eftersom att han åker sent och för att jag inte någon lust att ta bussen idag. Min dag ser rätt lugn ut. Jag har idrott nu direkt på morgonen och sen svenska, engelska  osv. Efter skolan är jag barnvakt åt min lillasyster till kl 19.00. Tänkte passa på att plugga lite till svenska provet nu när jag ändå har så mycket tid, good! Nu måste jag sätta på mig jackan, puss hej leverpastej. Skriver kanske sen, om det går.


Kommentarer
Postat av: Anonym

bööööööööööööööörja blogga! :D

2009-02-20 @ 18:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0