Rebeccas scones är smaskiga!

Hallådär i lingon skogen! :)
Hur är det med er? Med mig är det toppen. Ligger just nu i Beccans säng och lyssnar på "Janet - let go" är helt kär i den. Becca gjorde ett par super goda scones imorse. Igår kväll så gick jag och Becca ut. Vi träffade Fanny och sen en annan tjej som heter Bea. Super goa flickor. Sen knallade vi hemmåt vid 23.00 skulle jag tro. När vi kom hem så tittade vi på film och drack en massa cola. Har faktiskt ingen aning om hur mycket klockan var när vi somnade. Men nu är det en ny dag med nya möjligheter :) Jag ska försöka komma hem vid 16.30 hade jag tänkt. Så när jag kommer hem så kommer jag förmodligen att blogga en massa. Jaja, nu tänkte jag läsa lite andra bloggar och dricka upp mitt te. Puss och kram, hej så länge mina underbara läsare!  

Bakande

Varma och klara :)

Kommentarer
Postat av: linda

vill du bli veckans blogg & få betydligt mer besökare ? mejla då till [email protected] varför just du ska bli veckans blogg & berätta om dig & din blogg , mvh / Lindha

2009-02-08 @ 19:52:59
URL: http://dopey.devote.se
Postat av: Anonym

snälla människa börja lägga upp bilder på ditt vackra jag! :D

2009-02-08 @ 22:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0