simning och ny solad!

Morsning korsning! Nu är jag hemma efter att ha simmat i 1 timma, pluggat i 1 timma och sist men inte minst solat i 15 min med favoriterna Nathalie och malin. Det känns riktigt bra. Imorse så vaknade jag kl 06.00 och gick upp med min lillasyster som skulle till skolan. Taxin kom lite tidigare än beräknat men det gick bra. Kom iväg till skolan vid 07.55 skulle jag tro. Men innan det gick jag och malin tillbaka till lätt-akuten. Jag skulle ta prover ovs. När vi kom tillbaka till skolan så var det läsning som gällde, vilket inte är så himla roligt. Fick tillbaka mittt fysik prov och jag blev äntligen godkänd, wiie! Sen rullade alla andra lektionerna på i en rask takt. Sista lektionen vi hade var idrott. Jag och nathalie fick äran att fixa musiken eftersom att det var dans på idrotten och ingen av oss fick vara med (hade intyg så lugn ba lugn pappa). Det var ganska knepigt med den där sterion :O Slutade 15.05, tog bussen till vh och sen har min dag bara rusat förbi. Antagligen för att jag har haft en bra & glad dag. Nu ska jag göra lite mat. Är vrål hungrig. Svarar på era frågor senare ikväll. Puss och kram


1# Sterion vi fick ta lära av på idrotten! 
2# Sockertopparna Nathalie & Malin. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0