tandläkar skräck!

Godmorgon solstrålar!
Jag har inte sovit en blund i natt. Har vänt och vridit på mig hela natten så nu har jag jätte ont i ryggen, inte bra alls! Kl 15.30 har jag tandläkar tid. Jag hatar att gå till tandläkaren. Doften, ljuset och alla ljuden gör mig livrädd!! Ni kanske vill veta varför jag beter mig så fjantigt men när jag var liten så hade jag ett hål och jag skulle borra och gissa vad? Han borrade utan bedövning. Det gjorde så fruktansvärt ont och nu tack vare honom har jag fått tandläkarskräck.. Idag har jag bara kontroll och tur är det att man bara ska dit 1 gång om året, om nu mina tänder är hela dvs. Nu tänkte jag stoppa i mig lite frukost och dricka en stor kopp varm te tillsammans med min padre (pappa på spanska). Härligt väder är det ute också. Ha en trevlig dag. Jag hör av mig senare.
And wish me good luck guys.. Kisses

...Dagens frukost...

Kommentarer
Postat av: Eve

Då är vi två som har tandläkarskräck. Lycka till :)

2009-02-25 @ 13:56:38
URL: http://jjustsmile.blogg.se/
Postat av: Morfar

Lycka till lilla gumman.. Kramar Morfar med stort M

2009-02-25 @ 14:47:14
Postat av: erika

då e vi 3 om det haha <3

2009-02-26 @ 11:39:58
URL: http://eriiikaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0