two stuff..

..Som är helt fantastiskt. Jag hade inga hål och det såg jätte bra ut så jag är välkommen dit igen nästa år, tjiho! Sen kollade jag och pappsen på Liverpool och Real Madrid, fasiken vad skönt det känns att Liverpool vann med 1-0. Jaja, Ni undrar säkert vad jag har gjort resten av dan. Efter tandläkaren gick jag hem till Nino. Stannade där till 21.00. Han hade köpt semlor så vi satt och smaskade på dom. Sen tog jag yttepytte lite grädde och satte på hans näsa och gissa vad han gjorde? Han tröck upp hela semlan i mitt ansikte! Fy bubblans asså... Fast jag fick kanske skylla mig själv lite grann. Nu tänkte jag sätta på en bra film och dricka lite te medans jag äter mina fyra mandariner, mums.
Love from me!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är skit söt!!!!!!!!!

2009-02-25 @ 23:30:51
Postat av: Nino

Fan va söt du e älskling haha :D <33333333333333333

2009-02-25 @ 23:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0