"I taket lyser stjärnorna"

Det är så himla härligt med en varm dusch på kvällen!

Hej på er. Idag har det varit en otroligt rolig dag. Började med att jag vaknade 06.30, gjorde mig i ordning för dagen och så. Sen bar det iväg mot skolan. Jag hade bara musik och bild innan vi skulle bege oss mot stan, skönt! När vi äntligen var framme och kom in i den varma biografen så fixade vi ut biljetter och lite smått & gott. Sen så ska man inte gå på toaletterna på sergels för dom går i baklås! Jag fick verkligen paaaniiiik när jag inte fick upp låset, ojojoj vilken föreställning jag bjöd på där inne! Filmen var bra men inte lika bra som boken. Blev ganska besviken men den är värd att se iallafall ;) När filmen var slut så var det dags för hemgång. Alla knallade i en rask takt hemåt. Jag var super trött. Hoppade sedan av i vh och knallade med Nathalie hem en stund. Satt och pratade en liten stund. Skönt att få prata med en som verkligen lyssnar. Efter ett tag så knallade jag vidare till Mr Wonderful. Låg och gosades i hans säng och bara var. Härligt! Nu tänkte jag ta och föna håret en snabbis och sen lägga mig och läsa min "ELLE" tidning, wiihoo! Om ni lovar att sova gott i natt så lovar jag att skriva imorgon (vilket jag kommer att göra i vilket fall som helst). Puss på er allesammans.

"I taket lyser stjärnorna" en film värd att se!


Dagens jag:

Vit tröja från Gina T
Jeans från PUB

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså gaaah vill ha ditt utseende! :O

2009-02-11 @ 18:44:17
Postat av: cecilia

du är så söt! jag älskar dig och din blogg!

2009-02-13 @ 14:54:40
URL: http://ciizs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0