Nu har jag en planerad alla ♥-dag!

Hej allesammans!
Idag har det vart si&sådär. Ni vet hur det kan hugga i höften och knipa i magen tjejer? Ja precis det är MENS jag snackar om. Fy sjuttsingen vad jag hatar det. Känns så onödigt.. Man mår inge bra alls. But that's life and I'm steel alive! Nog om det. Idag vaknade jag 06.30, somnade om en stund och vaknade när klockan var ca 07.30 skulle jag tro. Hade sovmorgon till 09.00. Fick skjuts av papi. När jag kom till skolan så hade vi engelska direkt på morgonen och våran lärare gick igenom en massa saker som kommer att komma på ett prov en tid fram över. Hon talade också om när vi skulle åka till bion imorgon. Hela klassen ska vandra tillsammans, ja hon var mycket noga med "tillsammans" till sergels torg där filmen ska gå. Vi ska se "I taket lyser stjärnorna". Har än så länge bara läst boken så nu äntligen ska jag få se filmen. Men det är jätte många som säger att boken är mycket bättre är filmen så filmen är en besvikelse men så är det vel nästan alltid med filmer och böcker, I guess. Jag gick hem från skolan idag eftersom att min mensverk aldrig gav sig. När jag kom hem la jag mig i sängen och somnade på direkten. När jag vaknade hade jag fått ett sms av Nino, så jag begav mig mot vh för att träffa honom. Vi hade det jätte mysigt och han berättade att han skulle bjuda mig på middag på alla ♥-dag! Så himla gulligt. Nu ska jag hoppa in i duschen så att man är ren och fräsch inför stan tomorrow. Bye bye!


Granatäpple måste vara den godaste frukten någonsin!
Jag får aldrig nog av den, Testa den så ska ni få se :)

Kommentarer
Postat av: agnes

I LOVE YOUR BLOG! :)

2009-02-09 @ 22:50:12
Postat av: anna

jag älskar din blogg!

vad händer i veckan?

2009-02-10 @ 20:41:32
Postat av: julia

jag bara älskar att läsa din blogg! :D

du är en grym bloggare! :D

2009-02-10 @ 21:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0