toppen dag!

Hej vänner. Idag har det varit en mycket bra dag. Vaknade vid 07.00 tiden skulle jag tro, gick upp och gjorde frukost och sen hoppade jag in i duschen. Vid 15.00 så kom Nino hit. Det är våran månadsdag idag, wiie! Herregud vad 4 månader har gått fort. Älskling om du läser det här så vill jag att du ska veta att jag älskar dig mer än allt annat på jorden. Vad vi har gjort idag hmm.. Jo vi har legat och myst i sängen hela dan. Pappa lagade pommes frittes och korv till oss, Undrar nästan om min lilla pappa ska bli kock istället för att sitta på SJ kontor (?). Skämt åssido :)

Imorgon är det skola igen och jag känner mig ganska taggad. Kalla mig vad ni vill men har man legat hemma en hel vecka utan alla vänner så tröttnar man lätt och saknar skolan, OBS lite grann! Tror att jag ska träffa nino en liten stund efter skolan och sen måste jag plugga en massa. Tror att jag har lite grejer att ta igen den här veckan. Well, Nu tänkte jag lägga mig i sängen och kolla klart på "Beck" ganska spännande och det är lilla Malin som har dragit in mig i alla dom här serierna! Ni får ha en fortsatt trevlig kväll allihopa!
xoxo


4 månader idag älskling, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: madde

GRATTIS PÅ MÅNADSDAGEN SÖTNOSAR!

2009-02-01 @ 22:53:18
Postat av: sissa

Graaaaattis på månadsdagen kärleksparet nr 1 :D<3

2009-02-01 @ 22:55:01
Postat av: Eriiiiiiiiiiiiiiiiiiik the boss!

4 månader?

herregud, grattis :D

2009-02-01 @ 22:57:42
Postat av: Nino

Tack så mycket allihopa :)





Å till dig hjärtat, du vet att jag läser din blogg varje dag å du vet även att jag älskar dig över allt annat. Du betyder allt älskling, glöm aldrig de! <33333333333333333333333333333

2009-02-02 @ 10:03:24
Postat av: Natta

Grattis!

2009-02-06 @ 06:51:14
URL: http://nattawoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0