Hairmask/fruitsalad

Nu är jag nyduschad och mitt hår har fått sig en hårmask! Köpte några hårmasker på eko och dom funkar perfa! Luktar jordgubb, hallon och passions frukt etc. Min dag har vart very good today. Vaknade 06.30, gjorde mig i ordning och åt lite frulle samtidigt som jag satt klistard framför "Vakna Med The Voice" wiie! När jag kom till skolan så jobbade vi med alla målen i fysik. Jag måste tok plugga den här lilla delen av veckan som är kvar, för vecka 7 så ska jag ha prov och jag vill så gärna bli GODKÄND på detta prov. Efter skolan så gjorde jag och Nathalie sällskap till västerhaninge men skiljdes sedan åt olika håll. Jag gick hem till Nino och hon till sig. Låg och mös i hans säng och så.. Sen hade hans super goa mamma gjort biff och potatis till oss, gott! Tog bussen hem vid 20.00. Nu tänkte jag äta fruktsallad och plugga lite, eller iallafall försöka hitta motivationen (kan bli svårt). Ha en riktigt mysig kväll. Kisses from me my friends!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0