Vilken dag!

Hallå gott folk!
Idag har det varit en riktigt känslomässig dag. Började dagen med ett glas oboy och en rost macka. Sen packade jag ihop alla mina böcker och begav mig sedan därefter till skolan. När jag kom till skolan så blev jag och några andra tjejer inkallade på ett såkallat "möte" där vi skulle prata om hur vi känner. Våra lärare har märkt en spänning och orolighet mellan alla oss tjejer så idag var det dags att sjunga ut! Det var väldigt jobbigt, först kom tårar och sen leenden. Måste erkänna att jag tycker att det var en otrolig lättnad och en stor sten sjönk från bröstet. Nu hoppas jag bara på att detta håller, Kom igen nu tjejer!
Slutade runt 15.00 tiden och tog bussen hem till malin för att plugga på fysiken (energi). Sen vid klockan 16.25 tog jag,mamma och malin tåget till läkarn (lätt-akuten). Vad jag gjorde där är inte viktigt kära vänner :) När vi kom hem så gick vi till malin igen, vi åt en kladdkaka och kollade på "hottie/nottie" med paris hilton. En hel kul film! Och nu är jag faktiskt hemma. Helt slut är jag. Funderar på att lägga mig tidigt ikväll. Det har blivit ett par ganska sena kvällar för mig på sistone och det funkar ju inte när man har skola och allt, skärpning! Jaja, Nu tycker jag att ni ska fortsätta att ställa frågor för sen när klockan har slagit 22.00 så är frågestunden slut och vem vet när ni får chansen igen? Nu ska jag smeta in mig i en ansiktsmask och sen göra en kopp te.

"Jag och malin i spanien 2008, I miss that!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0