-

Be your self, for life is to short to be someone else..


Kommentarer
Postat av: Anonym

alldeles riktigt!

du har världens bästa blogg! <3333

2009-01-28 @ 10:14:51
Postat av: Elin

Hej vi känner inte varandra men jag måste bara få berätta att jag är grymt avundsjuk på ditt utseende. Du är bara 13 år och ser redan mycket äldre ut. Du har så himla fint hår och snygga kläder. Du är trendig och du verkar vara en toppen tjej och alla dina vänner måste känna sig lyckligt lottade. Du ser så sjukt bra ut på alla bilder och du ser säkert ännu bättre ut i verkligheten. Give me your face and your body. Du är liksom inte för smal och inte för tjock, hur fan gör du? Hur kan du se ut så som du gör? vad använder du för smink? fick jag önska mig nånting så hade jag lätt önskat mig ditt utseende! Det är inte ofta en tjej ser perfekt ut, men du har verkligen lyckats tjejen! Det finns säkert tusen tjejer där ute som vill se ut som dig! Din pojkvän måste nog hålla hårt om dig för jag tror nog att många killar tycker om dig.

Du verkar vara så himla snäll och hjäpsam!

många tusen varma kramar <3

2009-01-28 @ 10:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0