2009-01-05 måndag

Nu är jätte mätt. Har precis ätit kyckling och ris med pappa. Idag så har jag inte gjort mycke alls. Fixade naglarna och gjorde en ansiktsmask, sen så begav jag mig mot bussen. Tog bussen mot västerhaninge för att träffa Nino en liten stund. Stannade inte där så länge eftersom pappa stod klar hemma med maten. Just nu så håller jag på att ladda ner lite filmer.

Imorgon så ska jag och pappa åka och kolla på tapeter till mitt rum. Mitt rum behöver sig verkligen en makeover. Är så himla trött på allting, vill ha nytt! Sen kanske jag åker till Nino, om han nu inte har andra planer för morgon dagen.
Här får ni också dagens outfit.
Puss



Svart tubtop från H&M
Rutig kjol från Gina tricot
Tunna strumpbyxor från Lindex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0