dålig uppdatering!

Hej på er! Ligger hemma med magsjuka just nu, trist men sant! Har vart riktigt dålig på att skriva men har inte haft någon ork. Ska försöka skärpa till mig lite grann nu. I söndags så sov Nathalie hos mig. Det hade hänt en sak men inget som jag tänker ta upp såhär i bloggen. Vi låg och kollade på film hela kvällen "Dirty dancing" och "P.S. I love you", båda filmer är super bra. Nathalie satt och grät i hela filmen (P.S. I love you). Sen efter filmerna gjorde vi varma mackor och sen klippte jag hennes hår och det blev faktiskt ganska bra.

-Dirty dancing                                                      -P.S. I love you


Igår var det måndag och vi vaknade upp vid 06.30. Gjorde oss i ordning för skolan etc. Skolan var helt okej. Jobbade med våra fakta texter på engelskan (Jag har Liverpool eftersom att världens bästa fotbolls lag kommer där ifrån, Liverpool F.C). Slutade ganska tidigt så jag tog bussen med nathalie till västerhaninge och därefter åkte vi till handen c för att hon ska åka och kryssa och behöver ha nått snyggt när hon flörtar runt på dansgolvet. Sen åkte jag hem till Nino och där visade han stolt upp deras nya matbord "som han hade valt" hmm kan det vara sant (?)... Tog tåget hem vid 20.00 för att vara barnvakt.

Imorse när jag vaknade så mådde jag inte alls bra. Har inte sovit på hela natten eftersom att jag spenderade halv natten framför toaletten. Så nu ska jag få härda ut med magsjuka ett tag. Nino kom och överraskade mig med en cola flaska! Så himla gulligt av honom men nu blir han förmodligen också sjuk. Surplade i mig hela colan på nästan 5 minuter och sen sov jag som en stock! Spelade nyss lite counter strike. Nu känner jag mig hungrig så det blir nudlar. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Nino

Hahaha min lilla älsklings nörd, älskar dig :) <3333333333333

2009-01-27 @ 19:11:35
Postat av: M-patrik

fett cool brud!

spelar du cs? :D

2009-01-28 @ 10:12:10
Postat av: Kimpsy

filmerna är as bra!!!!! :D<3

2009-01-28 @ 10:26:20
Postat av: Nino

M-patrik..



"nee hon spelar inte cs de va därför hon skrev att hon gjorde de"



Vissa ställer bara för dumma frågor, va tvungen :) <3333333333333

2009-01-28 @ 15:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0