done!

Sådärja, nu har jag storstädat hela rummet. Har också moblerat om lite grann, blev ganska nöjd. I helgen ska jag tapesera och förhoppningsvis åka till ikea, men vå får se hur de blir med det. Har också hunnit med att läsa igenom fysiken ett antal gånger nu så det sitter ganska bra.

Imorgon så ska jag & Nathalie hem till mig och vara barnvakt samt göra lite läxor. Efter det om vi hinner så drar vi oss mot handen för att sola. Känner mig som en ritkig blekfis! Längtar också massvis efter sommaren. Tänk er att få stiga upp på morgonen och solen skiner och det är grymt varmt ute, härligt! längtar längtar längtar längtar längtar... Men nu får jag ta och nöja mig med vintern, Det kan va mysigt det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0