du är mitt allt

Varje dag så lever jag för dig. Varje andetag andas jag för dig. Mitt hjärta slår enbart för dig. Du är den enda människan här på jorden som verkligen förstår mig. Ingen annan kan älska dig så mycket som jag älskar dig. Förlåt för alla gånger jag har svikit dig, tack för att du stannar kvar. När jag bara vill ge upp så finns du där. Du låter mig aldrig falla! När jag känner att benen bara vill vika sig, så finns du där för att hålla mig uppe. Älskling, du är guld värd! Jag är ingen utan dig, du gör mig hel. Tack för den du är. Jag älskar att få vara din. Jag kommer alltid att älska dig, oavsett vad som händer så kan du alltid luta dig mot mig i stormen. Jag kommer alltid att finnas här för dig.
Ett liv utan dig- Vill jag inte leva!

Kommentarer
Postat av: Nino

Å du ska veta att jag inte vill ta ett enda steg utan dig vid min sida älskling, så jävla fin!



Älskar dig så oerhört mycke!





Din Nino <3333333333333333333333333333

2009-01-08 @ 01:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0