ett hjärta med rött papper

Hej kompisar. Idag har det vart en fullspäckad dag med många nya äventyr. I skolan var det kanon & jag gjorde mitt fysik prov direkt efter skolan och jag känner mig hel nöjd. Tror nog att det gick ganska bra (bara för att ni höll tummarna kära läsare) och jag presterade iallafall mitt bästa. Efter skolan var det hemgång och jag tog bussen med nathalie och vi skiljdes åt i Lida. När jag var på väg ifrån bussen så insåg jag att jag hade lite bråttom hem eftersom att Nino skulle komma och vipps så föll jag pladask på änden. Det var verkligen snooooor halt! Ojojoj vad dom som såg mig måste ha skrattat.. När jag kom hem så var det bara att vänta. När man väntar på något roligt så tar tiden alltid en evighet, dumt! När han väl kom så slängde jag mig runt halsen på honom, Det kändes som att det var flera veckor sen som vi träffades (?). Vi tittade på en film som hette "Fjorton suger", den är super bra. Sen hade mamma gjort tacos till oss, så vi smaskade på som bara den. Haha, ni skulle ha sett Ninos taco bröd, fullproppat med allt som går. Herregud vad mamma och jag skrattade men tro det eller ej han fixade det. Imorgon är det torvall som gäller efter skolan. Ska först plugga där och sen simma vid 16.00-17.00. Vet inte om jag hinner blogga så mycket imorgon men jag ska försöka. Nu ska jag göra mig en varm kopp te och krypa ner i sängen framför tv:n. (Om ändå du var här...)
Pusselipuss

Kvälls mys.

Det här choklad hjärtat fick jag av Mr Wonderful idag.


Kommentarer
Postat av: KUNGEN HÄR

Enligt ryktet så tänker Nino fria inom kort.

Bäst att säga ja, för jag ska vara bestman! ;D

2009-01-21 @ 21:16:12
Postat av: Nino

Hahahaha vem e skojaren? xD

2009-01-21 @ 21:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0