fikmys med malin

Godmorgon godmorgon! *fanfar*
Herrgud vad pigg jag känner mig idag och ändå så somnade vi runt 06.00 tiden. Det var super mysigt igår. Vi skrattade som ett par 4-åringar som blev kittlade, haha! Vi tittade bl.a på en massa filmer igår "Never break down", "The love guru" och "The babes of St Trinian's".

Våra smarriga drinkar!


Nu ska vi snart bege oss mot tåget till handen c. Ska kolla lite i affärer och malin ska köpa en ny navel piercing så jag förmodar att vi också kommer fika. Sen så har jag lite pengar att spendera... SHOOOOOOPPING!!!!
Ha en underbar dag alla, puss.

Dagens outfit;


Jeans - Gina tricot
Tisha med tryck - Cubus
Jacka - Gina tricot

Kommentarer
Postat av: Kimpsy

asså fan vad fina kläder du har :O<3

2009-01-28 @ 10:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0