fredag/lördag

Hallå goingar!
Idag vaknade jag brevid Mr wonderful. En härlig start på morgonen. Som ni redan vet så sov jag hos Nino igår. När jag kom dit så knallade vi till Ica och köpte coca cola och chips. Det var en lugn kväll med film och mys. Tror att vi somnade runt 03.30 nån gång. Vaknade ganska tidigt imorse av att mitt alarm gick (09.30) för att jag och mina kära föräldrar skulle åka och shoppa. Så det blev en hel dag i handen c och jag hittade en massa grejjor (kommer bilder lite längre ner).

Ikväll har vi besök av familjen Hansson. Vi har precis ätit en super smaskig middag, Kött,potatisgratäng och sallad/beasås. Jag och malin har bestämt oss för en lugn kväll framför tv:n med en stor godis skål & en massa massa skvallersnack! Förhoppningvis så kommer det att komma lite bilder senare eller imorgon. Pusselipuss


(klickbara)





# 1. Tisha med tryck - Cubus
# 2. Tisha med tryck av Marilyn Manroe - Gubus
# 3. Vit tunika - Gina tricot
# 4. Rosa linne med tryck - Gina tricot
# 5. Grå tjock stickad kofta - Gina tricot
# 6. Brun/beige tjock stickad tröja - Gina tricot
# 7. Foundation "beauty lift" - Kicks
# 8. Tjockt silvrigt armband - Gina tricot
# 9. Örhängen - Gina tricot
# 10. Vita converse skor - Ji-sko
# 11. Svarta plexx skor - Scorett
# 12. Skärp - M&Q
# 13. Mobil W902 - Telia butiken

Kommentarer
Postat av: Kimpsy

älskar din klädstil! :O<33333333

2009-01-28 @ 10:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0