I have a dream..

Varför rubriken heter som den heter är för att jag har kommit på en sak som jag väldigt gärna vill här i livet, men jag tänker dock inte säga vad det är. Kanske berättar det någon annan dag *fniss*

Idag så har allt gått strålande bra. Vaknade ganska tidigt imorse men somnade om, inte ovanligt! Sen när jag väl kom upp så gjorde jag mig i ordning, fick stressa lite grann. Kom iväg till skolan vid 08.50 ungefär. Hade NO direkt på morgonen och jobbade i grupp med två härliga tjejor som heter Frida och Sarah, tack tjejer för hjälpen med allt imorse. Till lunch så fick vi pannkaka. Jag åt nog lite för många...! Efter skolan så tog jag bussen med Nathalie till västerhaninge där jag mötte Nino och vi knallade hem till honom. Vi gjorde inget speciellt, låg och mös & pratade. Pappa kom och hämtade mig vid 18.00 när maten var klar. Mamma hade gjort pyttipanna, så nu är jag proppmätt! Gjorde ett glas varm choklad efter maten, mums. Pusselipuss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0