It's friday!

Hallå vänner!
Idag mår jag ganska bra. Vaknade vid 13.00 då min lillasyster kom med skoltaxin. Lagade mat till henne och mig. Sen har vi bara suttit framför tvn och pratat samt spelat ett spel. Tror att papi kommer hem snart. Han har iallafall lovat att köpa ostbågar till mig! Har vart sugen på salt i tre dagar nu, men har inte kunnat äta eftersom att jag har mått dåligt och p.g.a. att det har varit vardag. Försöker skärpa till mig med allt onyttigt. Det verkar som att min helg blir ganska lugn. Ska ligga hemma och försöka friska på mig lite. Nu tänkte jag ta mig lite tid och svara på era kommentarer. Hej så länge!
Kramar från mig.


Tack för att du alltid finns där.
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0