jag erkänner.. jag klagar!

Jag känner mig lite små írriterad just nu. Är väldigt trött på att vara sjuk. Vill bli frisk och glad och kunna träffa alla härliga människor. Men nej, istället så måste jag ligga här hemma & må illa och kampas med en kronisk huvudvärk! Orkar inte det här... help me somebody! Nu har jag klagat tillräckligt så nu lägger jag av. Börjar vänja mig vid det här nu.

Idag har jag bara legat hemma alldeles ensam. Mamma kom inte hem förns 15.00 då hon lagade mat åt mig. Det blev lasange och en massa massa sallad. Herregud jag har gått och blivit tok förälskad i sallad (hälsosam?). Jag tror att jag har kollat på minst 10 olika filmer idag. Efter maten så la mig på soffan och somnade direkt, så skönt för mitt lilla huvud! Imorgon är det ju fredag och helgen börjar närma sig vilket jag inte ser fram imot så mycket. Jag har redan haft min helg hela veckan! & nu måste jag ligga hemma ännu längre, jaja that's life I guess. På söndag så har jag och Nino vart tillsammans i fyra otroligt underbara månader. Tiden går så himla fort tycker jag. Jag hoppas bara att jag är frisk på söndag så att jag kan träffa honom på våran månadsdag! Det måste jag ju bara, eller hur gott folk?

Vill passa på att tacka er alla som läser min blogg och lägger ner tid på att skriva kommentarer. Jag blir super glad och hoppas att ni gillar min blogg. Ni får komma med argument och funderingar, frågor etc. Det är ni som håller mig igång! Love y'all.


Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis i förskott :D

hoppas att det vara länge för ni verkar trivas

väldigt bra ihop.

Kram på dig gummsan

2009-01-30 @ 15:04:36
Postat av: Empan

Lite frågot här.



1. Hur många besökare har du per dag?

2. Varför skriver du?

3. Vilket smink använder du?

4. Läser du andra bloggar(förutom kändisars)?

5. Vilken blogg är bäst av dom isåfall?

6. Vilka är dina favorit kläd butiker?

7. Gymmar du?

8. Vad är du svag för?

9. Vad äter du till frukost?

10. Nämn tre saker som du värderar högst i livet?

11. Vilken parfym använder du?



Oj det blev lite många, men undrar så mycket! :D

puss puss

2009-01-30 @ 15:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0