jäklar vad det snöar!

Kolla ut för sjuttsingen! Det har snöat i princip hela dan, jisses! Idag började jag dagen med en liten försovning, men vad fasiken man lever ju bara en gång och nån gång måste man få dra sig lite grann. Kom till skolan vid 08.45 skulle jag tro. Började med engelska direkt på morgonen & herregud vad det flöt på idag. Sen rullade alla andra lektionerna på men jag gick hem före våran sista lektion (spanska). Hade ont i magen och sen så går det magsjuka i skolan och på mammas jobb,så nja någon magsjuka håller vi tummarn på att det inte är. Imorgon har jag prov direkt efter skolan i fysik (håll tummarn där med kära läsar). Sen beger jag mig hemåt och våntar på Mr wonderful för att spendera lite tid med honom.


Ibland är ett husdjur till stor tröst i ensamma stunder.

Kommentarer
Postat av: Anna

jag älskar dig så sjukt mycket gumman! <3<3

2009-01-19 @ 15:34:18
Postat av: Nino

Så jävla söt älskling <33333

2009-01-19 @ 23:18:36
Postat av: K

hihi så söta :D

2009-01-21 @ 21:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0