kortfattat inlägg

Morsning korsning läsare! Herregud vad trött jag är *jäsp*. Idag vaknade jag 06.30 satte på tv:n & kollade på "The voice". Blir alltid så jäkla pigg när jag tittar på dom. Kom iväg till skolan i rimlig tid och började med NO direkt på morgonen. Sen gick vi över till läsning osv. Slutade 13.50 så det var skönt. Tittade på film sista lektionen (spanskan) och vi såg "Barnhemmet". Jag och malin gick hem till mig för att vara barnvakt. När hon hade åkt hem kom pappa och han skjutsade mig till Nino. Stannade där till 20.30 och nu är jag hemma. Håller på att baka en kladdkaka så ska alldeles strax smaska eftersom att den står i ugnen just niu. Puss


Här står den i ugnen och det doftar smaaaaaskens!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2009-01-22 @ 21:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0