magkramp/lipstick jungle

Hej allesammans! Jag ligger hemma med världens magkramp justt nu. Gick hem efter den 3:e lektionen idag. Vaknada som vanligt kl 07.30. Gick upp och gjorde mig i ordning för dagen men imorse vet jag inte var det var som gick snett. Hann iallafall inte äta frukost så jag fick slänga i mig en toast i skolan när jag kom dit. På matte lektion så fick vi tillbaka våra matte prov, eller nja det var nog mer ett test skulle jag tro. Kom hem innan skol lunchen, vilket var ganska skönt eftersom att maten i våran skola inte är någe vidare. Kokade te och satte på mig mjukiskläderna och sen tittade jag på "Lipstick jungle" en super bra serie som jag tänker börja följa. Klockan 15.30 så kommer min lillasyster hem och då är jag barnvakt enda till kl 18.30 ungefär. Ska passa på att läsa igenom läxorna när jag ändå ligger hemma och inte har något speciellt viktigt framför mig. Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: clara

Hoppas du mår bättre imorron gumman !<3

2009-01-14 @ 19:26:58
URL: http://claruue.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0