Mys med nathalie

Hej på er! Idag har allt rullat på som vanligt. Det gick bra i skolan. Gick igenom NO:n med Kathrin till provet, så det ska nog gå bra nu. Idag fick vi en extremt äcklig soppa, så jag och malin värmde mackor i mickron. Efter skolan så skulle jag ta bussen till västerhaninge för att träffa Nino en liten stund men jag fick dock inte gå på bussen. Hade smsat till 72150 men chaffisen sa att man inte kunde göra så (min pappa som jobbar på SJ blev ganska irriterad). Nathalie hoppade av bussen med mig och vi gick till hennes moster Yvonne som skjutsade oss till västerhaninge, super snällt! Anledningen till att vi inte gick till västerhaninge var att tågen inte gick förns om en halvtimme och att det var svinkallt plus att jag kan erkänna att vi var slöa. När jag kom hem till underbara Nino så fick jag världens bamse kram! Sen så hände det en liten "olycka" hemma hos honom med det tänker jag absolut inte ta upp just nu. Nathalies bror Jerry skjutsade hem oss lite senare hem till mig. Vi åt & hämtade pengar och sen åkte vi tillbaka till västerhaninge för att köpa godis. Nu har vi bara legat här i min säng och degat framför tvn med en massa goa filmer med våran feta godipåse + coca cola. Imorgon ska vi till handen C för att sola. Äntligen ska vi få bli bruna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0