nu äntligen är det helg!

Halloj allihopa! Nu ska jag snart ta och bege mig mot bussen. Ska nämligen hem till bebis ikväll och jag stannar kvar där över natten. Kommer förmodligen inte kunna blogga så då gör jag det istället imorgon när jag kommer hem. Pappa kommer och hämtar på på förmiddagen för att vi ska köpa en ny mobil till mig eftersom att min är helt sluuuuuuuut i knoppen!

Skolan var helt okej idag. Vaknade 07.00 imorse, gick upp och gjorde mig i ordning och sen begav jag mig mot skolan. Hade matte,engelska,no etc. Kim,Alexandra,Anso och Natalie ska på Chris Brown ikväll, ha det så roligt/trevligt flickor! Nej nu måste jag skynda mig på.

Fortsätt läs älskade läsare! Och ni nya välkommna till min blogg. Hoppas att ni stannar länge och bombar med kommentarer! Ni är allihop så söta. Puss, hej så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0