rebecca darling

Nu sitter jag här med Rebecca brevid mig. Hon sitter här med sin nya fina laptop och lyssnar på musik. Har laddat ner lite filmer bl.a Honey,Twilight,The truth about love, Så det blir nog en stillsam kväll för oss två. Imorgon så har vi lite planer men vi har inte bestämt oss riktigt för hur vi ska göra än..

Idag så vaknade jag ganska tidigt men somnade sedan om. Mamma väckte mig lite senare eftersom jag skulle vara barnvakt en liten stund. Tror att hon och pappa skulle till banken (?). Efter att mamma och pappa hade åkt så hörde jag en massa röster i hallen och det visade sig att det var Rebecca och Alex. Och där stod jag i pyjamas och värsta ruffs håret, inte kul alls! Tog tåget till nynäs 16.26. Blev varmt välkommen av Rebeccas mamma och pappa. Fick jätte god mat också, kommer tyvärr inte på vad det hette. Det var allt för mig just nu. Skriver senare, I promise!
Kisses..

Tack Rebecca för den fina designen. Du är en riktig pingla, jag älskar dig!
Kolla in hennes blogg http://rebeccasq.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0