sjuk

Hallå raringar! Herrgud jag har inte kunnat sova inatt! Har kanske sovit i 2-3 timmar. Känner mig inte så speciellt trött men jag måste sova så att jag kan bli frisk någon gång. Just nu så sitter jag och lyssnar på "Sophia Samoja - I rony" och äter mandariner. Tror att mamma är och handlar och hon lovade mig att köpa hallon & glass, galet gott! Håller också på att ladda ner lite filmer eftersom att jag inte har något roligt här hemma som kan hålla mig syssälsatt förutom datan. Tack för alla gulliga krya på dig sms, känner mig så mycket bättre när ni skriver. Och tack för alla söta kommentarer, det värmer så oerhört.
Nej nu ska jag läsa min Frida tidning. Vi höres, puss på er!



Kommentarer
Postat av: Isak

Krypa på dig sötnos!!!

pussar <3

2009-01-29 @ 08:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0