godmorgon!

Nu är kl 07.34 och jag har precis fått iväg min lillasyster till skolan. Mamma var tvungen att jobba tidigt så jag fick gå upp kl  06.00 med min lillasyster. Inatt har jag faktiskt kunnat sova. Känner mig betydligt mycket bättre än igår. Ska ligga hemma idag med, så då kanske det blir skola imorgon. Jag har ingen lust att ligga efter i allt arbete så att jag får sitta hemma efter skolan och plugga varje dag dom kommande veckorna. Jag har laddat ner en film som jag snart ska se, den har precis laddat klart, wiie. Det blev "5O first dates", även fast jag har sätt den 1 gång förut, men det duger. Nu ska jag kolla klart på vakna med The Voice, en uppiggande start på morgonen med ett glas oboy, rostmacka och Theeeeeeeeeee Voice! Hej så länge.
Puss soffipropp!


Ett stort långfinger till alla er med noll koll respekt i hjärnan!
Har man inget vettigt att skriva, Behöver man inte skriva alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0