ur usel uppdatering!

Hej på er alla! Börjar med att be om ursäkt för att jag har varit dålig på att skriva nu i helgen, Men orsaken till att jag inte har skrivit är att jag inte har varit hemma. I fredags efter skolan så tog jag bussen mot västerhaninge för att träffa Nino. Han fyllde 17  heela år. Det kom några gäster och det var faktiskt super trevligt. Bl.a så kom Nathalie & Tony (blåbären) dom två är lika lika som blåbär, skitkul! Lite senare på kvällen så spelade vi rally och drack en massa cola. När dom hade gått hem vid ca 24.00 så värmde jag och Nino en pizza och satt i soffan och tittade på "Pirates of the caribbean 2". Har ingen aning om vad klockan var när vi somnade men sent var det iallafall eftersom vi vaknade kl 15.00. dagen där på.


I lördags så gick jag till granngården där Nathalie bor. När jag kom hem till henne så gick vi direkt till ribby pizzan och käkade. Vi beställde en pizza tillsammans och en cola. Fy fasiken vad jag käkar hela tiden, måste trappa ner lite på allt nu känner jag! Sen åkte vi hem till mig för att hämta "mamma mia" filmen, men den fick vi inte med oss eftersom att min mamma & pappa stod och surrade med oss ett bra tag så vi glömde att ta med den hem till Nathalie sen, dumt! När vi äntligen kom till västerhaningså gick vi till ICA och köpte coca cola, trockadero och en massa godis, svullarna.. Lite senare på kvällen så kom Nino och Tony till Nathalie. Alla var på jätte bra humör den kvällen.

Nu sitter jag hemma och är super trött. Ska snart städa rummet och sen plugga till mitt kemi & fysik prov. Bloggar förmodligen när jag är klart med allting, I guess!
Hej så länge!

Nathalie och jag, jag älskar dig gumman!

Fredags morgon, ganska fint va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0