trött..

Hallådär sunshines!
Jag är vääääldigt trött idag. Tror att vi somnade runt O3.3O nån gång. Men vi vaknade ganska sent imorse iallafall. Gick upp och hoppade direkt in i duschen och sen var det korvgrillning med Rebeccas mamma och pappa utomhus. Det var svinkallt ute! Var tvugna att gå in. Rebeccas gulliga mamma hade köpt vanilj munkar till oss, smaskigt! Brukar ni också köra den här leken att man inte får slicka sig runt läpparna för allt socker sätter sig där? Jag klarar mig aldrig, slickade bort allt direkt. Rebeccas lillebror vann, yeeah jag hejade på honom!

Ska nog ta tåget vid 16.OO till västerhaninge och träffa Nino en liten stund. Men först så måste jag hem och lämna mammas skor som hon hade glömt här när hon var på julbord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0