it feels very good to be home

Hejsan hoppsan! Nu är jag hemma igen och kan blogga. Igår sov jag hemma hos Nino. Vi låg och kollade på film bl.a "Into the blue" och "Twilight". Somnade ganska sent för att vi låg och pratade nästan hela natten, mysigt! Imorse så gick vi hem till mig för att släppa ut hundarna eftersom att både mamma & pappa var och jobbade. Vid 16.3O så kom nathalie. Mamma lagade falukorv och makaroner till oss, mums. Sen när Nino gick hem så hade jag och nathalie lite "spabehandlingar". Gjorde ansiktsmasker och pysslade om naglarna. Nu är jag ensam och sitter och dricker en kaffelatte och äter schoko keks samtidigt som jag försöker läsa min "Sofis mode", krångligt med det funkar.



Imorgon är det skola och efter det så ska jag hem till nathalie. Hennes söta lilla mamma fyller år. Egentligen så tänkte vi åka till handen och sola men det får bli på lördag istället skulle jag tro. Nu ska jag läsa klart min tidning i lugn och ro.


Här är örhängena som jag fick på julafton av min pojkvän.
Dom är verkligen super fina.

Det var allt för mig idag, Puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Nino

Jag är glad att du gillade dom älskling, de va lite svårt att bestämma sig för va man skulle köpa :) <33333333333333333

2009-01-08 @ 01:13:41
Postat av: nathaliten

fyfasen vilken pudding man va där då, luktade choklad gjorde man ju också. haha !

puss puss, love you <3

2009-01-08 @ 18:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0