kladdkaka på beställning!

Hejsan kompisar! Min dag har vart toppen. Det gick skitbra för mig i skolan idag. Fick reda på att jag hade höjt mina omdömmen i NO och idrott, fasiken vad glad jag blev! Efter skolan så åkte jag och nathalie hem till mig och gjorde läxorna och sen var vi barnvakt åt min lillasyster som kom med skoltaxin vid 15.30 sen så bakade vi alla tre kladdkaka. Den blev såklart super god, men man måste hålla koll på nathalie eftersom att hon äter upp all smet annars. Det blev ingen solning för oss idag, jobbigt! Det blir nog på onsdag eller torsdag (?) det återstår att se då. När pappa kommer hem så ska han gå igenom fysiken "en gång till" med oss. Puss

Våran kladdkaka och vårat mumsiga te. I love teee!

Kommentarer
Postat av: Sara

Exclusiivt you ROCK'S girl! <3333333333333333

2009-01-13 @ 22:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0