sånt här värmer

(klickbar)

-Sånna här saker gör en så himla glad.
Men gumman du ska veta att jag är inte perfekt, jag är inte helt nöjd med mig själv. Men jag kan erkänna att jag trivs med mig själv och skulle aldrig vilja vara någon annan för då är det ju inte jag. Du ska inte behöva önska att du såg annorlunda ut för du är precis lika fin på ditt sätt. Och jag kan lova dig att jag absolut inte är "trendig" utan jag sätter bara på mig det som jag känner för och trivs i, det gäller att man ska kunna trivas i sig själv. Du ska absolut inte ändra på dig själv. Just be you!
Varma kramar gumman!

Kommentarer
Postat av: Nino

Jag måste jag säga att jag har sagt exakt samma saker till Sofia, men hon tycks inte förstå att jag menar allvar. Jag hoppas hon gör de nu! Det handlar inte om att sofia är bättre än någon annan, men de går inte att komma ifrån att hon ser helt underbar ut, jag finner inga fel på henne. Jag har alltid sagt sen första dagen vi blev tillsammans att hon e nått speciellt, hon e perfekt. Inte bara i utseendet utan hennes personlighet e minst lika perfekt! Iallafall i mina ögon De kanske låter som att jag sitter å skryter här men de e inte alls va jag försöker göra. Till alla, va er själva å acceptera att ni ser ut som ni gör å va nöjd med de. Vi är alla unika på ett visst sätt!

2009-01-28 @ 12:53:01
Postat av: Lisa

Du måste verkligen ta åt dig gumman!

Jag älskar dig <3

2009-01-29 @ 07:08:49
Postat av: Anna

Det läskiga är att allt stämmer! :O<3

2009-01-30 @ 15:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0