Svaren på era frågor

Postat av: flickan utan självförtroende

Vet du någon bra produkt mot finnar?
jag har väldiga problem med mina finnar och har fått ett jätte dåligt självförtroende av dom. Du verkar ha en jätte fin hy, använder du något speciellt? snälla hjälp mig, jag mår inte bra av det här.
Kram Jessica Lind


Svar: Jag hade också mycket finnar förut och jag vet hur det känns. Men det finns ett par jätte bra produkter som jag
använder idag. Dom heter Visibly Clear och det är 2 salvor, 1 Daily scrub och ett ansiktsvatten.

Du gör såhär:

1) Daily scrub, du gnuggar in peelingen försiktigt i ansiktet (inte på ögonen). Sen sköljer du bort allt.
2) Blackhead Eliminating är som ett slags ansiktsvatten, du häller lite grann på en "svamp" och stryker lite lätt i ansiktet
sen är det samma sak som gäller där med svampen.
3) Rapid Clear Treatment, är en salva för "blemmor", smörj endast salvan på dina finnar.
Ps. Det kan svida lite grann men det visar bara att det är effektivt. Efter 8 timmar så ska du se ett litet resultat.
4) Oil-Free Moisturiser är en salva som lukar gudomligt, smörj den i hela ansiktet. Den är effektiv och du känner dig
riktigt fräsh efteråt.
Hoppas att jag svarade bra på din fråga. Varma kramar & lycka till tjejen.

Postat av: Fia

Har du färgat håret? isåfall vilken färg? :D

URL: http://fialotta.blogg.se/

Svar: Jag har använt en färgning från L´oreal som heter Casting Créme Gloss. 
Det är en slags kastanjebrun ton. 
Varma kramar

 
Postat av: Erika

Hur gammal är du och går du på ngn sport? :)


Svar: Jag är 13 år och fyller 14 den 5 maj. 
Nej tyvärr så gör jag inte det längre. Förut så gick jag på både fotboll och dans. Har tänkt
på att börja dansa igen, men vi får se. 
Varma kramar
 
Postat av: Emma

Har du linser eller är det dina riktiga ögon?
Puss


Svar: Jag har alltid tyckt att mina ögon är fula. Så tack för komplimangen, blev väldigt glad.
Och ja, det är mina rikiga ögon. 
Varma kramar
 
Postat av: Jonas

Vad är din favorit mat?
Din älsklings färg?
Favorit dryck?


Svar:
1) Mina favorit mat är sallad,pizza,tacos och donken såklart. 
2) Jag gillar alla färger!
3) Coca cola och iskallt vatten med många isbitar, yummi!
Varma kramar

 
Postat av: Linapina

Är dina föräldrar skilda?
har du några syskon? pussssss


Svar: Nej mina föräldrar lever fortfarande tillsammans, och det är jag väldigt tacksam för.
Och jag har en lillasyster som heter Hannah.
Varma kramar

Postat av: petra

varför kan du inte lägga ut mer bilder på din pöjk? ;) och hur gammal är han? kram


Svar: Jo det kan jag, men det är inte alltid man får med honom på bild. Han har en tendens att hålla händerna
för ansiktet. Han är 16 men han fyller 17 på fredag, 09/1.
Varma kramar

Postat av: l

vad tycker dina föräldrar om att du har en pojkvän som är 17?


Svar: I början var dom lite tveksamma eftersom dom aldrig hade träffat honom. Men efter ett tag när han hade
vart hemma hos mig tyckte dom att det var okej. Både mamma och pappa tycker att han är en jätte bra kille & väldigt
trevlig. Och han tar bra hand om mig.
Varma kramar

Postat av: yasmine

Varför bloggar du?
kram :)


Svar: Jag bloggar för att jag älskar det! Jag kan inte sluta skriva.
Så enkelformat var det.
Varma kramar

Postat av: Frida daim

Vilken klass går du i?
Hur ser dina framtida drömmar ut?


Svar: 
1) jag går i 7:an ska snart börja i 8:an
2) Mina framtida drömmar hmm.. Först och främst så vill jag gå ut skolan med hyfsat bra betyg. 
Sen vill jag skaffa ett bra jobb som jag trivs med och sen efter allt detdär så vill jag skaffa familj. 
Varma kramar
 
Postat av: cicci

vilka bloggar läser du?
kram :)


 Svar:
http://www.veckorevyn.com/bloggar/josefins-blogg/
http://www.improveme.se/natacha
http://kanal5.se/web/stylebykling/1

Läser många mer, men det var 3 exempel på vilka jag brukar läsa.
Det är mina 3 favoriter.
Varma kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0