Dom som står mig närmast

• Rebecca
Är en tjej som jag har känt i princip hela livet. Våra mammor träffades i en mamma grupp när vi var små. Från första stund som jag och Rebecca träffades har vi alltid vart tajta. Hon är som en lillesyster för mig och ställer alltid upp när jag behöver henne. Hon är den blyga typen men när någon är "dum" mot mig så rycker hon alltid in. Hon har ett hjärta av guld.

• Nathalie
Är är en tjej som står mig riktigt nära. Hon har hjälp mig igenom så mycket. Hon har en egen stil och en super mysig personlighet. Hon har också alltid ställt upp för mig och hon är väldigt prat glad och jag älskar alla våra filmkvällar. Det är också tjejen som får mig att gå till skolan alla dagar.

• Anna
Jag och Anna har inte känt varandra så länge men vi har redan kommit varandra jätte nära. Anna är en helt egen person och låter sig aldrig bli lurad av någon. Hon har alltid någonting att berätta och har hur mycket energi som helst. Om man inte säger till henne så skulle hon kunna sitta och prata en hel dag utan någon paus. Men hon är en super go tjej och henne är vill jag aldrig mista.

 Nino
Är min pojkvän som står mig aldra närmast hjärtat. Han är personen som alltid går före allt, oavsett. Han har alltid ett leende på läpparna och utstrålar värme. Han är väldigt kärleksfull och bjuder gärna på sig själv. Han har en egen skön style och är super charmig. Kommer med mysiga & fina kommentarer varje dag. Han är också väldigt pratglad. Han är Mr right och han är bara min.

Kommentarer
Postat av: Nino

Bara din älskling! <33333333333333333

2009-01-03 @ 15:51:15
Postat av: Anna

Du betyder mycket för mig bruttan :$<3

2009-01-04 @ 03:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0