om pysslad!

Sådärja, nu har jag precis kommit upp ur ett varmt rosenbad. Har pysslat om mig själv lite grann. Har behandlat håret med en hårinpackning och ansiket med en ansiktsmask som doftade gudomligt! Någon blandning av jordgubbar och hallon smoothie, yummi if you ask me! Just nu står mamma och lagar mat till mig. Det blir någon stark curry soppa. Min underbara pappa har köpt en massa massa olika frukter till idag. Granatäpple, passionsfrukt, bananer, jordgubbar osv. Jag vill bli lite mer hälsosam och tänka mer på vad jag äter. Jag har bestämt mig för detta! Nu återstår det bara och se hur länge jag kan klara mig hmm... (Det kommer inte att funka). Nu ropar mami på mig att maten är klar. Hejsvejs!



Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar din header bild asså! :O

2009-01-31 @ 19:26:05
Postat av: Malin Bästevän <33

Mysigt gumman :) Du klarat det <33

2009-01-31 @ 23:41:37
Postat av: En beundrare

Vad använder du för krämer för att få så fin hud? :O

kram

2009-02-01 @ 21:32:28
Postat av: vimmelmamman

ett varmt rosenbad är precis vad jag behöver just nu :D

tack för tipset toppen bloggaren!

kramar

2009-02-01 @ 23:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0