vänt på dygnet- dålig vana

Godmorgon, godmorgon hör du mitt hjärta sjunga - Godmorgon, godmorgon min vän!
Den sjöng alltid min mamma och pappa för mig när jag var liten och skulle vakna.

Vi har nästan precis vaknat. Vi var uppe till 06.30 inatt. Låg och pratade om en massa saker. Vi tittade också på två filmer "Fucking åmål" och "Honey", två jätte bra filmer och dom rekomenderas. Idag ska vi plugga och formodligen ut och springa. Sen har vi också bestämt oss för att simma varje måndag på torvalla och sen plugga tillsammans varje onsdag, bättre än så kan det inte bli va?!
Måste tacka er alla som lägger er tid och läser min blogg. Det uppskattas ska ni veta. Det är så himla roligt med alla fina och söta kommentarer som ni skriver. Finns det något speciellt som ni skulle vilja att jag skrev om så SKRIV! Var inte blyga, kom med ideér och funderingar. Jag svarar! Puss på er så länge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0