bad update

Hej på er!
Ber om ursäkt för en dålig uppdatering men jag har haft fullt upp här hemma. Igår kom Rebecca hit vid 16.00 och då gick vi till Malin för att lämna lite grejer. Sen begav vi oss mot Vh för att köpa lite gott till filmen och sen träffade vi Alex som vi inte har sett på jätte länge, trevligt värre! När vi kom hem tittade vi på "Änglar och demoner", den är super bra! Tror att den var runt 2 timmar lång. Sen satt vi och pratade om allt som har hänt osv. Vi somnade runt 05.00 tiden, det blev jätte sent.
Idag vaknade vi vid 12.00. Gick upp och åt frukost och sedan spenderade vi hela morgonen på altanen i värmen. Sen har vi vart på Ica Maxi och handlat. Just ja, Det var en gubbe där som kanske var runt 50 som stirrade på oss hela tiden och sen gick han närmare oss och sedan försökte han ta tag i min klänning. Han gjorde en massa vidriga grimarser och drog sig i tröjan hela tiden och trodde helt allvarligt talat att vi skulle tycka han var jätte "sexig". Fyfan asså!
Han hade iallafall inte alla hästar hemma..
Nog om det nu. Jag har gjort om lite i mitt rum idag också & Rebecca hjälpte mig, det blev ganska mysigt (se bilder nedan).
Imorgon åker vi ut med båten. Vi ska vara borta tills på Lördag och vi ska till ett ställe som heter Trosa förmodligen. Men jag kommer att ha tillgång till datorn så jag kommer att blogga som vanligt fast med mer bilder. Nu måste jag packa till båtresan, yehoo!
Ha en underbar kväll allihopa! Puss och kram.

Före: (klickbara)

Efter:


Kommentarer
Postat av: malin

Gud vad fint ditt rum blev gumman :D<33

2009-07-28 @ 09:51:05
URL: http://malnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0