brun & fin

Godkväll solstrålar! Är det bra med er? Med mig är det helt okej. Känner mig dock lite sliten men antar att jag får skylla mig själv om jag lägger mig runt 04.00 varje kväll.
Idag vaknade jag och Nathalie runt 12.00 tiden. Vi gick upp och åt frukost och sedan tog vi tåget till Vh och solade en liten stund, så nu är jag brun & fin. Efter det åkte jag hem och städade mitt rum, igen. Och rensade faktiskt garderoben och tänkte att jag kanske skulle ha en auktion i bloggen men vi får se hur det blir med det. Imorgon ska jag kanske ut till Ninos landställe. Så jag kommer att uppdatera när jag vaknar imorgon innan jag åker. Nu ska jag hjälpa mammsen med maten. Ha en underbar kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0