bye bye

Hej på er allesammans! Nu är jag hemma igen och är redan redo för en ny resa, haha! Har packat väskan igen för nu bär det av mot Nathalie. Imorgon ska vi och hennes pappa åka till Ornö. Vi ska ta färjan som går vid 14.30 sa Nathalie. Det ska bli jätte roligt att äntligen få åka dit. Kommer att komma hem på söndag så jag kommer inte att kunna blogga i helgen.
Men angående frågestunden så kommer den att stå öppen tills på söndag så passa på att ställa fler frågor. Ha en underbar helg nu solstrålar. Massa solkyssar!


Min älskling som står och förbereder grillen =)


Min outfit. Jeans shorts Lee och Tröja från Gina Tricot.

Den här bilden blev jätte fin!

Kommentarer
Postat av: cecilia

Saknar dig hjärtat!

2009-07-19 @ 12:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0