elle plus vattenmelon

Hej kära läsare!
Jag sitter och tittar i min ELLE tidning och äter vattenmelon just nu. Anna sitter och försöker övertala mig till att bli blondin på msn, BUT it's never gonna happend! Men jag är lite sugen på ljusa slingor. Och då menar jag inte platina blonda slingor utan åt det ljusbruna hållet. Men vi får se hur det blir. Mitt hår måste vila nu från färgningar ett tag.
Idag vaknade jag och min älskling vid 14.00. Sov bort för det mesta utav dagen men det har regnat hela jäkla dagen så jag deppar inte. Vi har för det mesta legat och myst i sängen och tittat på film. Imorgon ska jag kanske till Nynäshamn och träffa Rebecca. Och jag tar troligen med mig den lilla blogg datorn. Men kameran följer med iallafall så att jag har lite nya bilder till bloggen, great! Nu ska jag ladda ner lite ny musik till min mobil. Have a wonderful evening sunshines!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh va sugen jag vart på melon nu :p

2009-07-10 @ 16:27:56
URL: http://jjustsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0