finally home

Hej på er. Nu är jag äntligen hemma. Igår fick jag och Nathalie stressa till tåget igen för att vi skulle till Nynäshamn och träffa Rebecca. Kom dit vid 16.00, som planerat. När vi kom dit käkade vi och sedan gick vi ut och träffade några vänner till Rebecca, trevlans. Kom hem till Rebecca vid 24.00 och tittade på film och åt chips & bara tog det lungt. Vaknade runt 12.00 tiden imorse. Vi satte på en film direkt när vi vaknade och sedan gjorde vi oss i ordning för hemfärd.
Ikväll ska vi troligen träffa lite folk och chilla lite. Ni får ha en underbar dag.
Massa solkyssar från mig.


Världens bästa pinglor.

"Alla kvinnor drömmar om just honom"  (oseriös)

Kvällen slutade på 7-eleven med kaffe och gratis bulla. *smile*

finaste Nathalie.

no comment's..

Sommarnatt!

Jag fick en bamse kram av Rebecca! =)

Kommentarer
Postat av: Anna

haha sötnosar! =)

2009-07-13 @ 11:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0